Bart & Fink – Мої перші джинси
Категорія: Догляд та краса
Клієнт: Kimberly-Clark Ukraine

Bart & Fink:
Олег Томін, креативний директор
Віталій Сидоров, арт-директор
Марина Ганноцька, арт-директор
Петро Діденко, дизайнер

Анастасія Горішнякова, BCC Senior Marketing Manager
Максим Тужилін, BCC Brand & Trade Manager East GBA Ukraine
Олена Хір’янова, BCC Brand and trade manager NKA

Медіа агенція Mindshare

Компанія промотувала підгузки Huggies Jeans у дуже незвичайній для категорії манері – зовнішня реклама копіювала рекламу популярного джинсового бренду Gap на сусідньому рекламному щиті. Паралельно точилася зовнішня кампанія з малюком-мачо в джинсових погузниках.
Результатом кампанії стало значне зростання Huggies у сегменті трусиків з 24,4 у квітні 2012 до 37,3 у серпні 2012, тоді як ключовий конкурент, Pampers, сильно втратив – з 49,5 у квітні до 42,5 у серпні.
Загалом, Huggies став єдиним брендом підгузків, який показав значне зростання у 2012 році (з 16,9 у серпні 2011 до 20,4 у серпні 2012).