Ogilvy & Mather Ukraine – Найглибший сайт
Категорія: Малобюджетні кампанії
Клієнт: IDS Group Ukraine

Віл Раст, виконавчий креативний директор
Олександра Дорогунцова, в.о. креативного директора
Тарас Дзендровський, художній керівник
Євгенія Дзюбенко, копірайтер
Зоряна Качурак, бізнес-директор
Ірина Пігаль, продюсер

Елена Куваева, бренд менеджер ТМ Боржоми
Оксана Панкина, маркетинг и корпоративный PR

Завдання: В рамках глобальної комунікаційної платформи “Боржомі” – мінеральна вода вулканічного походження” створити можливість для взаємодії споживача з брендом.
Рішення: Найглибший у світі сайт, що дає справжній (фізичний) досвід подорожі крізь глибину 8000 м, де народжується “Боржомі”.
Результати: Число унікальних відвідувачів сайту, а їх було близько 400 000 свідчить про те, що публіка знайшла цікавим такий спосіб взаємодії з брендом. А 23 000 Likes на Facebook, 5 000 Tweets на Tweeter показали, що відвідувачі вважали цей досвід ще й позитивним. Додатково до цих результатів ми отримали 400 000 грн. безкоштовного медіа