Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2012 » Gold 2012 » Ogilvy & Mather Ukraine – Чим нижча температура, тим вища знижка
Ogilvy & Mather Ukraine – Чим нижча температура, тим вища знижка
Категорія: Малобюджетні кампанії
Клієнт: ПрАТ «Геркулес»
Михайло Валєєв, креативний директор
Олександра Дорогунцова, в.о. креативного директора
Юрій Жарко, арт-директор
Ірина Пігаль, продюсер
Євгенія Дзюбенко, копірайтер
Віктор Ішков, керуючий директор
Наталія Масло, Керівник напряму морозива ПрАТ «Геркулес»
Роман Баранов, менеджер проекту, Capital Strategy Ltd.
Завдання: Переконати споживача купувати морозиво взимку, коли від думки про нього стає холодно.
Рішення: Спеціалізований онлайн-магазин, що продає морозиво «Геркулес». Тут його можна купити зі знижкою: що нижча температура на вулиці, то вища знижка. А доставлять його Вам прямо до теплого офісу чи квартири герої з упаковок «Геркулеса» – Панда, Білочка та Пілот. Такий купівельний досвід змусить забути про всі морози.
Результати: План продажу на 7 несезонних місяців було перевищено на 40% за 4 місяці (час проведення кампанії + tail effect після її закінчення)!!!
