Banda Agency – Share the love
Категорія: Малобюджетні кампанії
Клієнт: PUMA Ukraine

Banda Agency:
Павло Клубнікін, креативний директор
Єгор Петров, старший арт-директор
Ярослав Сердюк, старший копірайтер
Марія Царик, менеджер по роботі з клієнтами

Артур Одесюк, маркетинг директор
Павло Колесник, маркетинг координатор

Production 23/32
Digital studio Shaman studio

Історія Puma – це такий класичний випадок. Стратегія і поведінка Puma протягом 21 століття були дуже хаотичні, і це призвело до повного падіння продажів і небезпеки вилетіти з “першої” ліги спортивних брендів.
Але як бути одним із великих спортивних брендів і говорити про професійний спорт у країні майбутнього Євро 2012, не маючи бюджетів Adidas та Nike?
І ми знайшли вихід. На основі платформи PUMA “Кохання = футбол” наша ідея була в тому, щоб допомогти всім футбольним уболівальникам зробити День Святого Валентина особливим. Кампанія була настільки успішна, що спочатку задумана для України, була адаптована та запущена ще у 6 країнах: Росія, Польща, Австрія, Чехія, Словаччина та Іспанія.