Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2012 » Bronze 2012 » Tabasco – Зробимо Україну чистою!
Tabasco – Зробимо Україну чистою!
Категорія: Малобюджетні кампанії
Клієнт: Громадська ініціатива «Зробимо Україну чистою!»
Tabasco:
Олександр Смирнов, креативний директор
Валентин Мінчук, асоціативний креативний директор
Владислав Волочай, керівник креативної групи
Володимир Кобець, арт-директор
Олександра Кочубей, копірайтер
Тетяна Курмаз, продюсер агенції
Оксана Тюпа, головний координатор роботи з партнерами
Юрій Пивоваренко, керівник проекту
Володимир Гаркуша, голова громадської ініціативи «Зробимо Україну чистою!»
Катерина Стрипко, засновник громадської ініціативи «Зробимо Україну чистою!»
Наталія Хом’як, координатор з комунікацій
Друге агентство: Продіджі/Фулл Контакт
Діджитал агентство: Продіджі, Tribal DDB
Агентство маркетингових послуг: Фулл Контакт
Цілі громадської ініціативи «Зробимо Україну Чистою!» знайти та об’єднати небайдужих людей, які готові виходити на суботники та прибирати свою країну. У 2011 році вдалося зібрати 20 тисяч осіб. Цього року було вирішено шокувати суспільство. Результати реально проведеного наукового експерименту, в якому країна загинула за 9 днів, як PR-привід, лягли в основу всіх комунікацій. У день прибирання до акції приєдналися: 51 056 тисяч волонтерів (на 32% більше, ніж планувалося і на 132% більше, ніж у 2011 році), 50 компаній, 110 міст України, 550 волонтерів-організаторів, було зібрано 5422.03 м³ сміття.
