Tabasco – Помилка
Категорія: Продукти харчування
Клієнт: ПрАТ „Компанія Ензим”

Tabasco:
Олександр Смирнов, креативний директор
Валентин Мінчук, Асоціативний Креативний Директор
Овчар Євген, Арт Директор
Таня Курмаз, Продюсер
Світла Головченко, Сеньйор Аккаунт Менеджер

Олександр Марченко, комерційний директор
Ігор Блистів, начальник відділу маркетингу
Микола Савицький, бренд – менеджер

Медіа агенція: Ad Hoc Communications
Роман Шихутський, директор
Євген Поліщук, керівник групи медіа-планування
Інна Рященко, фахівець із планування реклами

Ринок кормів для кішок в Україні вже добре сформований, він представлений 5 основними великими міжнародними брендами та 1 українською – ТМ Мяу!
В умовах жорсткої конкуренції та зниження кількості покупців ТМ Мяу! змушена була підняти ціни більш ніж на 25%**!
Завдання – підтримати продаж в умовах значного підняття ціни.
Ідея: Корм ​​ТМ Мяу! настільки смачний, що господар кішки може помилитися та прийняти його за свій власний сніданок!
Результати успішні: продаж зріс у 2 рази, що на 55% перевищує поставлене завдання*! Частка ринку зросла з 10% до 15%, що означає 50% приріст!
* Дані звіту Ad Hoc Communications “Аналіз купівельних переваг”, серпень 2012 р.
** Дані Клієнта