Saatchi & Saatchi Ukraine – Coca-Cola vs Живчик. Боротьба за натуральність
Категорія: Напої безалкогольні
Клієнт: ТОВ «Кока-Кола-Україна Лімітед»

Saatchi & Saatchi Ukraine:
Марина Валєєва, Client Service Director
Анна Соловйова, Account Manager
Олег Лапшин, Creative Director
Сергій Білошицький, Copywriter
Костянтин Шнайдер, Art Director

Наталія Чернишова, Marketing Manager
Тетяна Крупенко, Senior Category Brand Manager SSD

Медіа агенція: CARAT UKRAINE
Ксенія Boiko, Account Manager;
Valeriya Buzivska, Account Director

Проблема: Тенденція останніх трьох років – вимогливий споживач, стурбований тим, які продукти він купує. На першому плані виходять функціональні якості продукту. Coca-Cola, наголошуючи на емоційній комунікації, програє ТМ «Живчик», яка завжди підкреслює натуральні інгредієнти у своєму складі – вітаміни та екстракт ехінацеї.
Ціль: Змінити сприйняття споживачем Сoca-Cola як «ненатурального» напою, розповівши про інгредієнти, що входять до її складу.
Рішення: Розкрити інформацію про натуральні інгредієнти Coca-Cola, нейтралізувавши негативне сприйняття споживачів та посиливши позитивне ставлення до унікального смаку напою.
Результат: Результати кампанії вдвічі перевищили планові. Вперше за 3 роки Coca-Cola б’є «Живчик» та повертає лідерство.