Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2012 » Bronze 2012 » PROVID – ДАІшник
PROVID – ДАІшник
Категорія: Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
Клієнт: Speak Well
PROVID:
Кирило Чічкан, креативний директор
Сергій Зінов’єв, креативний директор
Ольга Пожарська, арт-директор
Денис Ханенко, копірайтер
Дмитро Адабір, керуючий директор
Юрій Малашенко, директор
Діджитал агентство: Liquid7 Digital Content House
Production: House Toy Pictures
Postproduction: Wizard Post
Media agency: Media Direction
Чемпіонат Європи з футболу кинув Україні серйозний виклик: поміняти свій вигляд за два роки. Збудувати дороги, стадіони, аеропорти, купити поїзди… Але найскладнішим виявилося не це. Опанувати англійську – ось суперзавдання. Особливо для української ДАІ!
Ми вирішили використати цю ситуацію для нашого клієнта – школи англійської мови SPEAK WELL.
У той час, коли багато хто висміював неготовність України до зустрічі іноземних туристів напередодні Чемпіонату, ми вирішили подарувати країні даїшника-героя! Щоб зруйнувати стереотип про те, що «даішники» погано володіють іноземною мовою, ми зробили вірусний ролик у мережі Інтернет. Суть сюжету в тому, що два російськомовні туристи розігрують інспектора, намагаючись видати себе за іноземців. Вони впевнені, що співробітник ДАІ «злякається» англійської мови і відпустить їх. Але в нашому сюжеті інспектор не йде назад! Попри очікування, він відповідає водієві англійською мовою без жодної запинки. Горе-іноземці в шоці, а вся громадськість у захваті від героя-даішника!
Незабаром з’являється продовження історії – і країна дізнається про свого героя. Наш герой-даішник дає інтерв’ю у своїй школі англійської SPEAK WELL.
