PROVID – Антистадіонники
Категорія: Споживчі послуги та роздрібні продажі
Клієнт: ТОВ «Комфі Трейд»

PROVID:
Дмитро Адабір, керуючий директор
Кирило Чічкан, креативний директор
Льоша Вахник, арт-директор
Женя Устинова, копірайтер
Олена Заєць, акаунт директор
Валерія Щербина, аккаунт екзек’ютів

Наталія Кошова, маркетинг директор
Тетяна Корнієнко, керівник відділу просування
Олександр Жиляєв, керівник відділу розвитку бренду
Юлія Дзюба, менеджер відділу розвитку бренду

Друга агенція: Talan Group (Talan Communications)

Для того, щоб комунікація Comfy виділилася у перевантаженому інформаційному просторі перед проведенням Євро 2012, PROVID запустив кампанію, яка об’єднує більшість футбольних уболівальників — тих, хто не зможе потрапити на стадіони під час Євро матчів. Компанія «Антистадіонщики» наголошує на вигоді від перегляду футбольних матчів на своєму «домашньому» стадіоні з технікою, яку можна купити в магазинах Comfy.