Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2012 » Bronze 2012 » Мекс – Фітнес-хліб
Мекс – Фітнес-хліб
Категорія: Медіаінновація
Клієнт: Спорт-клуб «Фітнес Академія»
Медіа-Експерт / Havas Media
Денисенко Тетяна, директор
Для просування спорт-клубу «Фітнес Академія» у співпраці з пекарнею, яка постачала хлібобулочні вироби до місцевого супермаркету, було реалізовано ідею створення “Фітнес-хліба” – низькокалорійного дієтичного продукту з купоном на безкоштовне відвідування спорт-клубу в кожній упаковці.
Спорт-клуб «Фітнес Академія» поєднався з пекарнею та запропонував створити «Фітнес-хліб» – низькокалорійний дієтичний продукт, для просування своїх послуг.
Для того, щоб скористатися промо-пропозицією, необхідно було купити фітнес-хліб в упаковці, стилізованій під чоловічий прес, вирізати з неї купон на безкоштовне відвідування та разом з ним прийти у спорт-клуб.
За підсумками рекламної кампанії:
– Понад 30 000 людей ознайомилися з рекламою спорт-клубу “Фітнес Академія”;
– 2996 шт. упаковок фітнес-хліба було продано, 658 осіб відвідали пробні заняття, скориставшись промо-купоном, із них 217 придбали членські карти. Зростання кількості постійних членів спорт-клубу «Фітнес Академія» склало 25%.
