Кінограф – 2,14
Категорія: Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
Клієнт: Банк Ренесанс Кредит

Кінограф:
Віталій Кокошко, креативний директор/режисер
Вікторія Макарова, директор зі стратегічного планування
Андрій Латанський, керівник креативної групи
Лілія Чорна, арт-директор
Олег Киселиця, копірайтер
Іван Педай, дизайнер

Ярослав Сковрон, директор Департаменту з розвитку банківських продуктів та маркетингу
Олена Ковальська, керівник відділу маркетингу
Катерина Дубина, бренд менеджер

Медіа агенція: Maxus Sigma, MD Media Direction Ukraine

Банк «Ренесанс Кредит», який спеціалізується на споживчому кредитуванні, планує використати літній період для розширення клієнтської бази.
Потрібно було залучити щонайменше 15 000 нових клієнтів.
Але «Ренесанс Кредит» не має вигідної пропозиції – відсоткові ставки такі ж, як і у конкурентів.
Рекламна кампанія «2,14» доносила просте повідомлення: виплата за кредитом – як одне яйце. Така конкретика вигідно відбудувала банк від конкурентів та сфокусувала увагу на пропозиції від «Ренесанс Кредит».
Після завершення кампанії було залучено понад 20 000 нових клієнтів замість запланованих 15 000, що на 34% перевищило поставлену мету.