Initiative – Твоя натуральність для підкорення сердець
Категорія: Догляд та краса
Клієнт: Unilever

Initiative:
Андрій Андрющенко, Директор
Ірина Бондарчук, заступник директора
Кирило Прохур, обліковий запис директор
Лілія Євтушок, медіа пленнер

Ірина Стегнищева, HPC менеджер
Лариса Тищенко, HC менеджер

Медіа агенція: Initiative
Діджитал агентство: Escape
PR-агентство: Get Fresh
Інше агентство: ТВ канал СТБ

Ставши головним спонсором найромантичнішого проекту «Холостяк» Dove надав можливість дівчатам по всій країні дивитися шоу та стежити за гарною історією щасливого кохання, наблизитися до казки та відчути себе принцесою.
“Спонсорство 360” включало: спонсорство телевізійних шоу «Холостяк» і ток-шоу «Як вийти заміж»; національне промо на базі ТБ-шоу, конкурси в інтернеті, банерна реклама, SMM, статті та іміджі в пресі, активності в місцях продажу.
Тисячі глядачів взяли участь у національній рекламній кампанії Dove, продаж зріс на 16%.