Banda Agency – Non Stop кур’єр
Категорія: Напої безалкогольні
Клієнт: Група компаній “Нові продукти”

Banda Agency:
Павло Клубнікін, креативний директор
Єгор Петров, старший арт-директор
Ярослав Сердюк, старший копірайтер
Марія Царик, менеджер по роботі з клієнтами

Олександр Стрижельчик, креативний директор
Єгор Плясецький, бренд менеджер

Production: ESSE Production House

Перший український енергетик “Non stop” рано чи пізно мав зіткнутися із проблемою – як локальному бренду боротися з транснаціональними корпораціями, такими як The Coca Cola Company та Red Bull GmbH, які витрачають сотні мільйонів доларів на рекламну підтримку у всьому світі?
Українці довіряють іноземному виробнику як якіснішому і менш шкідливому, атрибути преміальних марок – статусність, гламурність – не мають значення, ще й відбулася зміна дизайну упаковки “Non stop”. Потрібна була платформа, здатна залучити та утримати цю вибагливу аудиторію.
Щоб не боротися з конкурентами на їхньому полі, ми звернули увагу на територію молодіжних субкультур, яким потрібна енергія, як нікому. Зокрема, ми знайшли зовсім нове явище “fixed gear bike” – велосипед без гальм, історія якого почалася в Японії, коли кур’єри почали використовувати трекові велосипеди, знявши з них гальма для доставки пошти. Правильно, у Токіо краще не гальмувати.