Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2012 » Bronze 2012 » Adventa Lowe – Зникаючі села – новий ринок для мобільного інтернету
Adventa Lowe – Зникаючі села – новий ринок для мобільного інтернету
Категорія: Засоби і послуги зв’язку
Клієнт: ПрАТ «Київстар»
Adventa Lowe:
Шинкаренко Світлана Миколаївна, директор
Скикевич Кирило Васильович, директор зі стратегічного планування
Пасічник Олексій Андрійович, креативний директор
Каракуц Ігор Миколайович, керівник групи творчих розробок
Мамаєва Ольга Олександрівна, аккаунт-директор
Неля Усс, Начальник департаменту бізнес-юніту масового сегмента
Тетяна Свєтлова, Бренд менеджер
Юрій Черненький, Бренд менеджер
Медіа агенція: МЕК
У період з 2008 до 2010 року спостерігалося активне зростання ринку модемів для мобільного Інтернету. Однак у 2011 році тенденції змінилися, і продаж мобільних модемів почали скорочуватися. Успіх кампанії «Зниклі села – новий ринок для мобільного інтернету» був можливий за умови подальшого зростання ринку. Щоб стимулювати продаж, ми звернули увагу на нову аудиторію потенційних покупців – сільських мешканців. Стратегія себе виправдала – продаж модемів у другому півріччі 2011 року зріс на 25%, пенетрація мобільного інтернету через модем у селах досягла позначки 12%, а «Київстар» відновив свої лідируючі позиції за найважливішими показниками.
