Adventa Lowe – Bud. King of beers
Категорія: Запуск продукту/сервісу
Клієнт: САН ІнБев Україна

Adventa Lowe:
Олексій Пасічник, Креативний Директор
Володимир Кучмаренко, Керівник креативної групи
Михайло Орлов, Старший Арт Директор
Вадим Андрієвський, Копірайтер
Ігор Шейкін, Копірайтер
Олена Шевченко, Акаунт Директор

Тетяна Лукінюк, Маркетинг Директор
Вероніка Степанюк, Бренд Менеджер преміальних брендів
Наталія Волошина, Бренд Менеджер

Друга агенція: Universal McCann
Медіа агенція: Media Vest

“Сан Інбєв Україна” випустила новий бренд BUD у суперпреміальному сегменті. Основна ідея кампанії “BUD. King of beers” дала можливість новому бренду привернути увагу споживачів і заявити про амбіції на лідерство в сегменті. Розроблена комунікаційна стратегія та нестандартні креативні матеріали дозволили перевиконати план по частці ринку та зробити бренд впізнаваним. Оцінюючи інновації у преміальному сегменті, можна з упевненістю заявити, що BUD є найуспішнішою інновацією за останні 2 роки. Результати за 5 місяців після запуску кампанії свідчать, що поява нового гравця на ринку України пройшла успішно. BUD підтвердив, що є королем пива і в Україні.