DDB Ukraine – Українські тижні у МакДональдз
Категорія: Retail & public services / Споживчі послуги та роздрібні продажі
Клієнт: McDonald’s Ukraine

Ігор Клименко, креативний директор
Ольга Лук’яненко, копірайтер
Юлія Яшина, директор зі стратегічного планування та досліджень
Олена Яковлєва, директор з роботи з клієнтами
Анна Зайцева, старший менеджер по роботі з клієнтами

Сергій Братусєв, директор з маркетингу
Юлія Бондаренко, старший консультант відділу маркетингу

Друге агентство: Tribal DDB
Медіа агенція: Optimum Media OMD

Національна кампанія «Українські тижні в МакДональдз®» була спрямована на посилення іміджевих показників МакДональдз®, а також вирішення тактичних завдань із продажу промопродуктів.
Правильно складена продуктова пропозиція у поєднанні з логічною комунікаційною підтримкою дозволила не лише реалізувати амбітні плани продажу, а й покращити низку важливих іміджевих показників, а також залучити споживачів до комунікації з брендом.