Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2011 » Silver 2011 » DDB Ukraine/McDonald’s Ukraine – Українські тижні у МакДональдз
DDB Ukraine – Українські тижні у МакДональдз
Категорія: Retail & public services / Споживчі послуги та роздрібні продажі
Клієнт: McDonald’s Ukraine
Команда агенції
Ігор Клименко, креативний директор
Ольга Лук’яненко, копірайтер
Юлія Яшина, директор зі стратегічного планування та досліджень
Олена Яковлєва, директор з роботи з клієнтами
Анна Зайцева, старший менеджер по роботі з клієнтами
Команда клієнта
Сергій Братусєв, директор з маркетингу
Юлія Бондаренко, старший консультант відділу маркетингу
Компанії-партнери
Друге агентство: Tribal DDB
Медіа агенція: Optimum Media OMD
Опис
Національна кампанія «Українські тижні в МакДональдз®» була спрямована на посилення іміджевих показників МакДональдз®, а також вирішення тактичних завдань із продажу промопродуктів.
Правильно складена продуктова пропозиція у поєднанні з логічною комунікаційною підтримкою дозволила не лише реалізувати амбітні плани продажу, а й покращити низку важливих іміджевих показників, а також залучити споживачів до комунікації з брендом.