Adventa LOWE – Оновлення комунікаційної платформи бренду Київстар
Категорія: Засоби та послуги зв’язку
Клієнт: Київстар Дж. Ес. Ем.

Шинкаренко Світлана Миколаївна, директор
Скикевич Кирило Васильович, директор зі стратегічного планування
Пасічник Олексій Андрійович, креативний директор
Каракуц Ігор Миколайович, керівник групи творчих розробок
Мамаєва Ольга Олександрівна, аккаунт-директор

Неля Усс, Начальник департаменту бізнес-юніту масового сегмента
Тетяна Свєтлова, бренд-менеджер «Київстар»

Медіа агенція: МЕК

Війна тарифів на мобільному ринку призвела до того, що рекламні блоки перетворилися на базар, на якому продавці намагаються перекричати один одного, користуючись лише ціновими пропозиціями. Практично всі тарифні пропозиції однакові. Так як покращити тарифи не може жоден оператор, перед агентством стояло завдання витягнути комунікацію бренду з «братської могили» роликів про те саме і привести її до рівня, якого гідний лідер ринку. Запропоноване рішення дозволило «Київстар» стати лідером на ринку комунікацій, перевищивши всі середньоринкові показники по ТБ роликам, і залишивши позаду навіть кампанії конкурентів із великим медіа-бюджетом.