Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2011 » Gold 2011 » Adventa LOWE/Київстар Дж. Ес. Ем. – Оновлення комунікаційної платформи бренду Київстар
Adventa LOWE – Оновлення комунікаційної платформи бренду Київстар
Категорія: Засоби та послуги зв’язку
Клієнт: Київстар Дж. Ес. Ем.
Команда агенції
Шинкаренко Світлана Миколаївна, директор
Скикевич Кирило Васильович, директор зі стратегічного планування
Пасічник Олексій Андрійович, креативний директор
Каракуц Ігор Миколайович, керівник групи творчих розробок
Мамаєва Ольга Олександрівна, аккаунт-директор
Команда клієнта
Неля Усс, Начальник департаменту бізнес-юніту масового сегмента
Тетяна Свєтлова, бренд-менеджер «Київстар»
Компанії-партнери
Медіа агенція: МЕК
Опис
Війна тарифів на мобільному ринку призвела до того, що рекламні блоки перетворилися на базар, на якому продавці намагаються перекричати один одного, користуючись лише ціновими пропозиціями. Практично всі тарифні пропозиції однакові. Так як покращити тарифи не може жоден оператор, перед агентством стояло завдання витягнути комунікацію бренду з «братської могили» роликів про те саме і привести її до рівня, якого гідний лідер ринку. Запропоноване рішення дозволило «Київстар» стати лідером на ринку комунікацій, перевищивши всі середньоринкові показники по ТБ роликам, і залишивши позаду навіть кампанії конкурентів із великим медіа-бюджетом.