Кінограф – Дорогоцінні моменти
Категорія: Ренесанс
Клієнт: Київський ювелірний завод

Віталій Кокошко, креативний директор/режисер
Вікторія Макарова, стратег
Анна Тимков, арт-директор
Костянтин Чорних / Ольга Кокошко / Олег Киселиця, копірайтери

Цюпко Сергій Вікторович, голова правління “КЮЗ”
Аношина Олена Павлівна, начальник відділу маркетингу та PR

Медіа агенція: Media Direction Ukraine

КЮЗ – історичний лідер, але в очах споживача він виглядає старомодним. Незважаючи на величезний асортимент, споживач все частіше йде без покупок. Перед КЮЗ поставлено амбітне завдання — повернути актуальність та престиж. Глобальне оновлення бренду включало: редизайн логотипу, розробку фірмового стилю та позиціонування, іміджеву кампанію, стимулювання продажу.
Ідея: ювелірні прикраси КЮЗ зроблять важливі моменти життя дорогоцінними, отримала втілення у ТБ-ролику, зовнішній рекламі, пресі, іміджевому каталозі.
Продаж КЮЗ підвищився на 9% і продовжує демонструвати позитивну динаміку. Частка лояльних споживачів зросла на 35%. Характеристика “Продукція висловлює мої почуття” збільшилася на 25%. Понад 75% ЦА відзначили оригінальність ТБ-ролика.