Кінограф – Крила
Категорії: Засоби та послуги зв’язку; Small Budget / Малобюджетні кампанії
Клієнт: Acer Україна

Віталій Кокошко, креативний директор
Вікторія Макарова, стратег
Іван Педай, ідея
Наталія Громова, арт-директор

Юлія Петряєва, бренд менеджер

Медіа агенція: IQ Group, Ad Work

Ринок смартфонів відчуває справжній бум, зростання у 2010 році становило 300%. Nokia та Samsung займають більше 80% частки ринку, з кожним роком збільшуючи інвестицій у рекламу. Конкуренцію посилює амбітний гравець НТС.
Acer відомий як виробник якісних ноутбуків, але споживач не знає про смартфони під цим брендом.
Ідея: продемонструвати, що смартфони Acer – гідні спадкоємці ноутбуків, що увібрали в себе всю силу та міць комп’ютера. У друкованій рекламі та інтернет-банерах крилатий смартфон Acer буквально виривався з надр ноутбука, що символізував прорив технологій.
Знання смартфонів Acer досягло 41%. Кампанія обійшла всіх конкурентів за показником «Цікава реклама». Продаж зріс у 2,7 разу.