Kaffeine Communications – Ред Булл Флюгтаг
Категорія: Non-alcoholic drinks / Напої безалкогольні
Клієнт: Red Bull Україна

Анже Єреб, креативний директор
Галина Амосова, керуючий директор
Ірина Бондаренко, комерційний директор
Дмитро Цапко, креативний директор
Надія Скринник, копірайтер
Анна Шпілєвська, аккаунт-менеджер

Івент агентство: Ultra Promotion
Медіа агенція: Universal McCann

Для побудови лідерства у вартісному вираженні Red Bull необхідно було стати брендом №1 у свідомості споживачів та зміцнити преміальний та унікальний характер марки серед цільової аудиторії.
Було проведено кампанію Red Bull Flugtag, яка продемонструвала преміальний, творчий та самоіронічний характер бренду, пропонуючи споживачам участь у заході.
Компанія була широко активована, використовуючи різноманітні канали комунікації та привернула велику увагу споживачів та засобів масової інформації.
У результаті кампанії ключові показники бренду серед основної цільової аудиторії зросли порівняно з попереднім періодом, досягнувши або перевищивши заплановані показники.