JWT – Безлімітний 3G-Інтернет
Категорія: Засоби та послуги зв’язку
Клієнт: МТС Україна

Владислава Денис, креативний директор
Сергій Неловкін, груп-хед, старший копірайтер
Павло Мельник, арт-директор
Микола Бут, копірайтер
Анна Чикалова, Акаунт-директор

Святослав Горбань, маркетинг-директор МТС
Денис Лопатко, начальник департаменту маркетингових комунікацій МТС
Наталія Джулай, експерт комунікацій бренду МТС

Медіа агенція: Maxima Україна

Основним завданням кампанії було збільшення бази користувачів послуги МТС Коннект, яка на початку 2010 року приростала в середньому на 5% на квартал.
Перед Агентством стояла мета: у другому півріччі підвищити динаміку приросту вдвічі.
У результаті було створено мінімалістичну ідею з селебриті, яка доступно комунікувала про безлімітний тариф.
Кампанія складалася з двох роликів – основного (серпень 2010) та новорічного (листопад 2010).
Результат: за III квартал 2010 року база абонентів зросла на 17,7%, за IV – на 20,5%, що вдвічі перевищило поставлену мету та вчетверо підвищило середню динаміку підключень.