DRAFTFCB Kiev – Запуск нового продукту – печива «OREO» на ринок України
Категорія: Food / Продукти харчування
Клієнт: Крафт Фудз Україна

Вікторія Дзюбенко, Керівник відділу роботи з клієнтами
Віра Глєбова, Стратегічний директор
Юрій Бовсуновський, Творчий директор
Анна Кравченко, Арт-директор
Анна Розіна, Копірайтер

Ярослав Михайлівський, Директор з маркетингу
Аня Якончук, Менеджер категорії печиво
Оксана Надяк, менеджер Бренд

Медіа агенція: Starcom Ukraine

Резюме: Компанія була спрямована на виведення на ринок нового печива «OREO».
«Крафт Фудз Україна» вирішила зайти на ринок із новим печивом «OREO» та позиціонувати його печиво, яке здатне створювати унікальні моменти радості в сім’ї.
Важливими факторами для побудови сприйняття та позиціонування печива став особливий ритуал споживання продукту, який перетворює нудне поїдання печива на захоплюючу гру для дітей та їхніх батьків.
Правильна оцінка потреб цільової аудиторії, вдала розробка позиціонування та ефективна рекламна кампанія із запуску бренду «OREO» дозволили успішно вивести новий продукт на український ринок та перевищити планові показники.