Think!McCannErickson – Запуск Балтики 7 в Україні
Категорія: Alcoholic drinks / Напої алкогольні та слабоалкогольні
Клієнт: Carlsberggroup

Think!McCannErickson:
Сергій Урин, директор, директор зі стратегії
ФІЄвген Камінський, креативний директор
Ростислав Вишневий, провідний арт-директор
Геннадій Чернега, провідний копірайтер
Юлія Голота, директор з розвитку бізнесу

Тетяна Родніна, директор з маркетингу ліцензійних брендів
Олександр Башкін, старший бренд менеджер

Медіа агенція: Медіа Дирекція

Поява Балтики 7 Експортного в портфелі бренду Балтика в березні 2010 року мала вирішити давню проблему: відсутність у портфелі продукту, який міг би скласти конкуренцію основним гравцям преміального сегменту.
Назва пива «Експортне» говорить сама за себе: лише найкращий продукт може бути визнаний не лише в одній країні, а й на світовому рівні. А сильна раціональна перевага бренду Балтика «Міжнародний успіх» дозволила побудувати успіх продукту на вже досягнутому положенні бренду в цілому.
Запуск Балтики 7 – це приклад грамотно спланованої маркетингової кампанії, яка стала найуспішнішим пивним кейсом 2010 року в Україні.