Think!McCannErickson – Балтика 0. Зміцнення лідерства
Категорія: Non-alcoholic drinks / Напої безалкогольні
Клієнт: Carlsberggroup

Сергій Урин, директор, директор зі стратегії
Євген Камінський, креативний директор
Ростислав Вишневий, провідний арт-директор
Геннадій Чернега, провідний копірайтер
Юлія Голота, директор з розвитку бізнесу

Тетяна Родніна, директор з маркетингу ліцензійних брендів
Олександр Башкін, старший бренд менеджер

Друга агенція: ТОВ «Агромост»
Медіа агенція: Медіа Дирекція

Кампанія з підтримки безалкогольного пива Балтика 0 ставила за мету досягти абсолютного домінування в сегменті. Це стало можливим завдяки трьом основним умовам: 1- звернення до основної проблеми споживачів безалкогольного пива – їх незадоволенню «несправжнім» смаком цього напою, 2- увазі до автомобілістів, як основним споживачам, 3- використання наступного лідерського повідомлення: «№1 безалкогольне пиво Україні».
З програмою підтримки, яка включала як пряму рекламу, так і спонсорство, та інтерактивні заходи, бренд повністю досяг поставлених цілей.