Talan Communications – Інтегрована кампанія “Суші Fashion Week”
Категорія: Retail & public services / Споживчі послуги та роздрібні продажі
Клієнт: Світова карта

Talan Communications:
Ірина Новікова, Директор
Олексій Осадчук, EventDirector
Ольга Різаненко, Арт Директор

Віталій Шадчнев, маркетинг директор «Світова карта»

Pleon Talan

Мережа «СушиЯ» традиційно сприймається як ресторани для молодіжної аудиторії.
Необхідно залучити до закладів мережі дорослішу і, отже, більш заможну аудиторію.
Стратегія: Залучити та використовувати імідж та значущість для цільової аудиторії Buddha-Bar (найбільш статусного ресторану зі світовим ім’ям).
Креативна стратегія: Подати ексклюзивність авторського меню в Суші, провівши паралель з успішними тандемами «відомий дизайнер і масова ТМ» – як, наприклад, Yohji Yamamoto для Adidas або Armani для Samsung, тобто звернутися до стереотипів, коли представники світу високої моди перетворювали casual-речі на унікальні та статусні.
Концепція: Суші Fashion week.
Тактичне рішення: Для донесення комунікаційної ідеї використовувати інструменти світу моди (що є звичним і релевантним для ЦА).
Результати рекламної кампанії: Виторг від авторського меню становив 10% від загальної. Загальний продаж у результаті кампанії збільшився на 20%. Середній чек збільшився на 20%.