Scholz & Friends Kyiv – 50%50%
Категорія: Automotive & Transport / Транспортні засоби та послуги, автосервіс
Клієнт: Нокіан Шина

Євген Маринкевич, директор
Михайло Валєєв, креативний директор
Олександр Житник, арт-директор
Андрій Северін, копірайтер
Ольга Головіна, акаунт директор
Ірина Бойко, акаунт менеджер

Ігор Богданов, директор
Наталія Діхтяренко, маркетинг координатор
Юрій Іванович, директор з розвитку мережі Vianor

Цілі:
1) підвищення рівня продажів на 30%
2) підвищення рівня знання бренду – піднятися у рейтингу обізнаності з 4-го місця на 2-ге
Рішення: В умовах кризи, коли покупці все ще були недостатньо платоспроможними, а компанії згорнули діяльність за розстрочками та кредитами, ми вирішили ризикнути і розробили спеціальну пропозицію щодо придбання літніх шин у розстрочку на умовах оплати 50% при купівлі та виплаті решти 50% пізніше.Зимові шини залишалися на зберігання в шинному готелі як заставу, що призвело до підвищення знання про додаткові послуги шинного центру, а також створення довгострокових відносин зі споживачем.