PROVID – Тарифний план “Бум Друзі”
Категорія: Communication products & services / Засоби та послуги зв’язку
Клієнт: Українські радіосистеми

PROVID:
Кирило Чічкан, креативний директор
Сергій Зінов’єв, старший копірайтер
Денис Музика, арт-директор
Олена Миронова, директор зі стратегічного планування
Дмитро Адабір, аккаунт-директор
Оксана Данчук, старший аккаунт-менеджер

Антон Володькін, директор з маркетингу
Олександра Кравченка, начальник відділу реклами

Медіаагентство: MediaVest, MasterAd

Завдання: Ключовий фактор при виборі нульового тарифу – величина абонентської бази. База Beeline значно відстає від конкурентів, і тому підключення до «нульового» тарифу падають. Завдання – збільшення середньої щотижневої кількості підключень до тарифу «Бум».
Рішення: Перевизначити тариф так, щоб підключалися не одиночні абоненти, а цілі групи людей, у цьому випадку – 3 особи. Креативна ідея демонструє суть нової пропозиції “Бум Друзі”: рахунок поповнює один, а всі троє учасників групи можуть цілий місяць спілкуватися “по нулю” всередині мережі.
Результат: Результати кампанії перевищили поставлену мету на 60%, що додатково допомогло збільшити щомісячний дохід компанії на 30%.