PROVID – Акули
Категорія: Communication products & services / Засоби та послуги зв’язку
Клієнт: Астеліт 

PROVID:
Кирило Чічкан, креативний директор
Сергій Молокович, арт-директор
Ярослав Сердюк, арт-директор
Олена Миронова, директор зі стратегічного планування
Лілія Середа, директор з роботи з клієнтами
Лера Заранко, старший аккаунт-менеджер

Анна Шошенкова, спеціаліст групи life:) департаменту бренд-маркетингових комунікацій
Максим Бєлов, експерт групи life:) департаменту бренд-маркетингових комунікацій
Юрій Черненький, експерт групи life:) департаменту бренд-маркетингових комунікацій
Генрі Тетерін, начальник департаменту бренд-маркетингових комунікацій
Василь Шилов, начальник групи life:) департаменту бренд-маркетингових комунікацій

Медіаагентство: Медіа Системи

Мета: сформувати первинне знання про послугу мобільного інтернету від life:) та досягти певного рівня підключень послуги у перші 3 місяці запуску продукту.
Рішенням було дати споживачам шанс протестувати мобільний інтернет, запропонувавши просту у підключенні та доступну за ціною послугу на тиждень. У комунікації продукту використовувалася метафора, зрозуміла кожному інтернетчику – образ океанського серфера, а також акул, які залишилися голодними, тому що всі серфери пішли в інтернет.
Результати кампанії перевищили поставлені цілі щодо досягнення початкового знання про послугу на 17%, а щодо досягнення кількості підключень план було перевиконано на 97%.