McCann Erickson – Nemiroff Delikat. Запуск нового продукту
Категорія: Alcoholic drinks / Напої алкогольні та слабоалкогольні
Клієнт: Немірофф-Сервіс

McCann Erickson:
Сергій Урін, директор
Люсі Тучкова, глобальний обліковий запис директор

Брень Олексій Павлович, Глобальний директор з маркетингу
Пашко Дмитро Михайлович, Начальник відділу маркетингу (Україна)
Євсєєва Марія Павлівна, Начальник відділу інновацій, активацій та спонсорства (Глобал)
Жовтомирська Тетяна Олександрівна, Начальник відділу маркетингових досліджень
Гонтар Тетяна Анатоліївна, Маркетинг менеджер середнього цінового сегменту (Україна)
Качан Катерина Олександрівна, Менеджер з розвитку бренду в інтернеті

Друге агентство: ISD Group, ITCG
BTL: ALPACA BTL
Медіа агенція: OptimumMedia

Запуск нового продукту Nemiroff Delikat став для компанії Nemiroff можливістю не тільки заповнити прогалину відсутності горілки з м’яким смаком у портфелі, але й повернути актуальність бренду загалом для молодої цільової аудиторії.
Ми вирішили відійти від сприйняття бренду, що склалося, як класичного напою для сильних, вольових людей і звернулися до молодих людей з активною життєвою позицією, шукачам нового досвіду.
Комплекс грамотних маркетингових рішень, починаючи від дизайну продукту та цінової політики та закінчуючи здійсненням комплексної поетапної маркетингової програми, допоміг досягти результатів, які перевищили всі очікування та значно покращили становище бренду на ринку.