Кінограф – Євромережа. Ксенія Собчак. Аварія
Категорії: Retail & public services / Споживчі послуги та роздрібні продажі; Media Innovation / Медіа інновація
Клієнт: Євромережа

Віталій Кокошко, креативний директор
Вікторія Макарова, стратег
Олег Киселиця, копірайтер
Костянтин Чорних, копірайтер

Людмила Кожухова, менеджер з маркетингових комунікацій

Наприкінці 2009 року Samsung планує виведення нової моделі Duos в Україні та Росії.
Креативна ідея мала вирішити відразу кілька завдань: прорекламувати два бренди, сформувати нове позиціонування лінійки Duos, продемонструвати функціональні переваги моделей та заявити вигідну ціну в Євромережі.
Історія найпопулярнішої блондинки, яка за кермом автомобіля змінює SIM-карту, і на повному ходу врізається у вітрину «Євромережі», наочно демонструвала переваги нової моделі Samsung Duos, провокувала розмови навколо обох брендів та працювала на посилення іміджу як «Євросети», так і Samsung .
Рекламна кампанія підвищила продажі не лише лінійки Duos, а й усіх мобільних телефонів під брендом Samsung, та зміцнила позиції Євромережі на ринку.