Кінограф – Відкрий новий паб «BeerPoint»
Категорія: Small Budget / Малобюджетні кампанії
Клієнт: Паб «BeerPoint»

Віталій Кокошко, креативний директор
Вікторія Макарова, стратег
Олег Киселиця, копірайтер
Чорних Костянтин, копірайтер
Олександр Задирака, фотограф
Олена Бурковська, пост продакшн

Андрій Фесенко, директор

У серпні 2010 року «Веєр Point» відкриває на Подолі другий заклад у мережі. У Києві активно рекламується понад 370 закладів, витрачаючи в середньому 200 000 – 300 000 грн. на рік. Рекламний бюджет «Веєр Point» був у 8-10 разів меншим від конкурентів.
Відкриття нового пабу анонсували «пивні ковтки». Смішні персонажі широко відкритими ротами буквально проковтували келих пива.
Для реалізації ідеї були задіяні лише два канали комунікації: ООН (9 площин) та промо (3 промоутери роздавали флаєри).
Рекламна кампанія розпочалася 1 вересня. Увечері 3 вересня усі 250 посадочних місць були зайняті.