Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2010 » Silver 2010 » Grey Kyiv/Procter&Gamble – Веснянки
Grey Kyiv – Веснянки
Категорія: Household maintenance / Обладнання та техніка для дому
Клієнт: Procter&Gamble
Команда агенції
Юлія Мазур, груп еккаунт директор
Любов Казарянц, синіор еккаунт менеджер
Алеся Турта, еккаунт менеджер
Андрій Ушаков, синіор арт-директор\глава діджитал відділу
Надія Трікоз, синіор Копірайтер
Сергій Ватунський, джуніор арт-директор
Команда клієнта
Антон Погончик, молодший маркетинг-директор
Надія Єрьоменко, молодший бренд-менеджер
Додаткові агенції
Медіа агентство: Медіавест, Смартика
Опис
Генеральне прибирання навесні – явище звичайне. Традиція ця сягає своїм корінням в глибину століть, коли Новий Рік ще святкували в березні. У той час, щоб змити проблеми року, що минає, робилося прибирання у всьому будинку, а щоб Новий рік був урожайним і успішним, співалися особливі весняні пісні – Веснянки. І хоча генеральне прибирання після зими – це трудомісткий процес, з веснянками – було набагато легше.
Кампанія Гала «Веснянки» переконувала в тому, що сучасному світі, наводячи чистоту в будинку після зими за допомогою Gala, ти також легко впораєшся з прибиранням, наче співала веснянки.