DDB Ukraine – Запуск Роял Чізбургер у МакДональдз
Категорія: Retail & public services / Споживчі послуги та роздрібні продажі
Клієнт: МакДональдз Юкрейн

DDB Ukraine:
Олена Яковлєва, посада: директор з роботи з МакДональдз®
Анна Зайцева, посада: менеджер з роботи з МакДональдз®
Оксана Піпіч, посада: менеджер зі стратегічного планування та досліджень
Ігор Клименко, посада: творчий директор
Ольга Ларіна, посада: старший копірайтер
Дмитро Співак, посада: директор відділу роботи з Клієнтами

Сергій Братусєв, посада: директор з маркетингу
Марина Середкіна, посада: старший консультант відділу маркетингу
Юлія Бондаренко, посада: консультант відділу маркетингу

Друга агенція: виробнича студія Propaganda House
Медіа-агентство: Optimum Media OMD

Завдання: зупинити падіння частки візитів до МакДональдзу в рамках категорії «Харчування поза домом» та скорочення середнього чека. Створити для ЦА «молоді дорослі» привід для відвідування МакДональдзу, інформуючи про появу в Україні легендарного сандвіча з лінійки продуктів-ікон МакДональдз та досягти на період запуску кампанії частки Роял Чізбургер у портфелі продуктів МакДональдз 70 одиниць на тисячу трансакцій.
Результат: Частка візитів до МакДональдзу в рамках категорії «Харчування поза домом» за результатами запуску Роял Чізбургер зросла з 11% до 17%, вдалося зупинити довгостроковий спад середнього чека, продажі на етапі запуску перевищили заплановані на 64%.