DDB Ukraine – Якість молока в МакДональдз
Категорія: Retail & public services / Споживчі послуги та роздрібні продажі
Клієнт: МакДональдз Юкрейн

DDB Ukraine:
Олена Яковлєва, посада: директор з роботи з МакДональдз®
Анна Зайцева, посада: менеджер з роботи з МакДональдз®
Оксана Піпіч, посада: менеджер зі стратегічного планування та досліджень
Ігор Клименко, посада: творчий директор
Ольга Ларіна, посада: старший копірайтер
Дмитро Співак, посада: директор відділу роботи з Клієнтами

Сергій Братусєв, посада: директор з маркетингу
Марина Середкіна, посада: старший консультант відділу маркетингу
Юлія Бондаренко, посада: консультант відділу маркетингу

Друга агенція: виробнича студія Propaganda House, Pulse, №1 marketing agency in Ukraine
Медіа-агентство: Optimum Media OMD

У 2009 році показник довіри почав знижуватись і за підсумками року впав на 23% порівняно з 2008 роком. Детальний аналіз дозволив визначити причину такого падіння – погіршення сприйняття якості їжі. Додаткові дослідження показали, що молоко є продуктом, що підвищує довіру до компанії МакДональдз.
Завдання: для покращення сприйняття якості їжі донести до споживачів достовірну інформацію про молоко та підвищити іміджеві показники довіри.
Результат: вдалося не лише зупинити падіння іміджевого показника «Компанія, якій я можу довіряти», а й обернути тенденцію. Іміджевий показник “Інгредієнти високої якості” підвищено до 50% (+5%).