DDB Ukraine – Якість Картоплі Фрі у МакДональдз
Категорія: Retail & public services / Споживчі послуги та роздрібні продажі
Клієнт: МакДональдз Юкрейн

DDB Ukraine:
Олена Яковлєва, посада: директор з роботи з МакДональдз®
Анна Зайцева, посада: менеджер з роботи з МакДональдз®
Оксана Піпіч, посада: менеджер зі стратегічного планування та досліджень
Ігор Клименко, посада: творчий директор
Ольга Ларіна, посада: старший копірайтер
Дмитро Співак, посада: директор відділу роботи з Клієнтами

Сергій Братусєв, посада: директор з маркетингу
Марина Середкіна, посада: старший консультант відділу маркетингу
Юлія Бондаренко, посада: консультант відділу маркетингу

Друга агенція: виробнича студія Propaganda House, Pulse, №1 marketing agency in Ukraine
Медіа-агентство: Optimum Media OMD

Картопля Фрі є одним із продуктів-ікон (core products) МакДональдз. Однак, як показали якісні дослідження, цей продукт знижує рівень довіри до компанії МакДональдз. Споживачі задавалися безліччю питань: чому картопля така велика, чи використовуються ГМО, Картоплю Фрі отримують з цільної картоплі або з порошку?
Завдання: для поліпшення сприйняття якості їжі слід донести до споживачів достовірну інформацію про картоплю, її походження та процес приготування.
Результат: проведена освітня кампанія дозволила не лише зупинити падіння за якісними показниками «Компанія, якій я довіряю», «Висока якість інгредієнтів», а й досягти їхньої позитивної динаміки.