DDB Ukraine – Кампанія комунікації доступності цін у МакДональдз «Економ-пропозиція»
Категорія: Retail & public services / Споживчі послуги та роздрібні продажі
Клієнт: МакДональдз Юкрейн

DDB Ukraine: Олена Яковлєва, посада: директор з роботи з МакДональдз®
Анна Зайцева, посада: менеджер з роботи з МакДональдз®
Оксана Піпіч, посада: менеджер зі стратегічного планування та досліджень
Ігор Клименко, посада: творчий директор
Ольга Ларіна, посада: старший копірайтер
Дмитро Співак, посада: директор відділу роботи з Клієнтами

Сергій Братусєв, посада: директор з маркетингу
Марина Середкіна, посада: старший консультант відділу маркетингу
Юлія Бондаренко, посада: консультант відділу маркетингу

Друга агенція: виробнича студія «Propaganda House»
Медіаагентство: «Optimum Media OMD»

Категорія «Харчування поза домом» не уникла рецесії під час кризи. Дослідження показали, що люди насамперед скоротили витрати на харчування поза домом. МакДональдз постраждав від кризи разом з усією категорією, проте для МакДональдз ситуація посилювалася наявністю високої частки імпортованих продуктів. Обвал гривні, що стався наприкінці 2008 та на початку 2009 року, призвів до суттєвого зростання собівартості імпортованих напівфабрикатів.
Завдання: створити додаткову причину для відвідування МакДональдз і збільшити кількість трансакцій (пробитий по касі чек).
Результат: перезапуск оновленої «Економ-пропозиції» дозволив збільшити кількість трансакцій на 16% порівняно з запланованим.