DDB Ukraine – Національна кампанія “Вологопоглинач Сeresit – 2009”
Категорія: Household maintenance / Обладнання та техніка для дому
Клієнт: Хенкель Баутехнік

DDB Ukraine:
Фоміна Надія, груп акаунт директор
Ігор Клименко, креативний директор
Ольга Лук’яненко, копірайтер
Дмитро Співак, клієнт сервіс директор
Влад Биховець, дизайнер

Дарія Денисова, продакт менеджер
Ольга Ступіна, директор з маркетингу
Анна Бортяна, менеджер з реклами

Медіа агенція: Optimum Media OMD

Будівельна галузь дуже гостро відчула вплив кризи 2008 року. У період кризи компанією «Хенкель Баутехнік (Україна)» було ухвалено рішення про вихід на суміжні ринки, менш зачеплені наслідками кризи. Один з таких ринків – ринок приладів для контролю надмірної вологості.
З метою входження в даний сегмент компанією «Хенкель Баутехнік (Україна)» на українському ринку було представлено Вологопоглинач Ceresit.
Завдання: збільшити на 30% продаж вологопоглинача Ceresit під час рекламної кампанії (березень 2009 р.) порівняно з попереднім періодом (лютий 2009 р.)
Результат: зростання продажів продукту в березні склало 86%! Плановий показник перевищено на 56%