Креативне бюро Sahar – Чиста репутація TRIORA
Категорія: Household maintenance /Устаткування та техніка для дому
Клієнт: ЗІП

Олена Касьяненко, директор.
Олександр Родіонов, креативний директор.
Олексій Сай, креативний директор, режисер.
Ія Матях, арт-директор.
Віра Господаренка, копірайтер.
Ольга Дегтярьова, менеджер проекту.

Коваленко Сергій Юрійович, директор з маркетингу
Шпай Дар’я Олександрівна, маркетолог

Перед TRIORA стояло стратегічне завдання – скористатися кризовою ситуацією для чіткої диференціації бренду як фарби, що миється.
Ідея кампанії – комунікація раціональної переваги: ​​стіни, пофарбовані TRIORA, відмиються від будь-якого бруду. Ролик, побудований на чистому демо продукту з нестандартним відеорядом, що привертає увагу глядача, закріпив за брендом статус «Кращої фарби, що миється».
При прогнозі скорочення ємності ринку на 20-25% у 2009 році порівняно з 2008-м продаж TRIORA зріс на 12,7% порівняно з попереднім роком у натуральному вираженні; обсяги продажу зросли на 141%, а за показниками знання (перша згадка, спонтанне знання, знання загалом) у своєму сегменті ТМ TRIORA значно випередила марки-лідери попереднього періоду.