B.I.T.A. Advertising – Магія чаю
Категорія: Non-alcoholic drinks / Напої безалкогольні
Клієнт: СолоМія

B.I.T.A. Advertising
Володарський Володимир, генеральний директор
Спектор Святослав, креативний директор
Баличева Ганна, аккаунт-директор
Іванченко Антон, акаунт-менеджер
Біатов Євген, арт-директор

Ропало Віталій, комерційний директор
Буланий Сергій, директор з маркетингу

Друга агенція: Bee Plane films Production house
Медіа агенція: РА UniversalMcCann

Восени 2009 – взимку 2010 проведено рекламну кампанію «Магія чаю» для чайної торгової марки BATIK.
В умовах кризової ситуації на ринку мета кампанії полягала у забезпеченні подальшого зростання продажів ТМ Batik на 20% по відношенню до аналогічного періоду 2008, досягнення лідерства зі збільшенням ринкової частки з 44% до 48% у своєму ціновому сегменті.
Підсумок рекламної кампанії: замість запланованих 20% зростання продажів у 4 кварталі 2009 становило 23%, в 1 кварталі 2010 -30%. До кінця 2009 р. збільшення частки ринку у своєму ціновому сегменті, перевищивши очікуване, склало 50%, до весни 2010 – 54%.