ЯНГ ЕНД РУБІКАМ – Sun Edition
Категорія: Communication products & services / Засоби та послуги зв’язку
Клієнт: LG Electronics Україна

Євгенія Судьєнко, генеральний директор
Світлана Баришнікова, акаунт директор
Дмитро Барсуков, креативний директор
Анастасія Тимощук, арт-директор
Андрій Веретинський, копірайтер
Ірина Шмотолоха, продюсер

Ірина Хворостяна, директор з маркетингу
Оксана Селезньова, керівник підрозділу споживчого маркетингу
Інна Сушко, спеціаліст з реклами та креативу
Lee Jeong Kwan, керівник відділу телекомунікацій
Олена Китайгородська, керівник підрозділу продуктового маркетингу (телекомунікації та
інформаційні технології)
Дарина Бакун, спеціаліст з маркетингу

Національна кампанія з просування нового телефону LG GD510 Sun Edition, що проходила в лютому-березні 2010. Цілі, які були поставлені перед цією комунікаційною кампанією, були: збільшення продажів мобільного телефону GD510 – більш ніж на 20%. Завдяки розробленій стратегії виходу на ринок інноваційного телефону із сонячним зарядним пристроєм, поставлених цілей було досягнуто про що свідчать отримані результати: зростання продажів GD 510 склало 34%. Також ця кампанія отримала найкращі результати серед рекламних кампаній LG у категорії Mobile Communicators у 2009 – 2010, і стала однією з найкращих серед кампаній конкурентів у цій категорії за період.