THiNK! McCann Erickson – Нове життя популярного тарифу
Категорія: Communication products & services / Засоби та послуги зв’язку
Клієнт: Українські радіосистеми

Камінський Євген, креативний директор
Івко Віталій, арт-директор
Келеберденко Денис, старший копірайтер
Маслова Ольга, директор з роботи з клієнтами
Івашин Євген, старший менеджер по роботі з клієнтами

Кос Олег, директор з маркетингу
Хрульов Сергій, начальник відділу маркетингу масового сегменту
Кравченка Олександра, начальник відділу маркетингових комунікацій
Ганшевський Ігор, провідний спеціаліст з інтернет-комунікацій
Чемоданів Ілля, менеджер з реклами
Кулак Олег, медіа менеджер

Добре відомий споживачам тариф «29» був поданий у комунікації у новому ракурсі – як тариф не лише для дешевих дзвінків на інші мережі, а й для безкоштовних дзвінків у мережі.
З оновленим тарифом «29» споживачеві НЕ ПОТРІБНО ВИБИРАТИ між дешевими дзвінками всередині мережі та дешевими дзвінками на інші мережі.
Комунікація була побудована на відомій ідіомі “Сидіти на двох стільцях одночасно”.
Зміни на рівні комунікації дозволили збільшити абонентську базу Beeline практично на 150 тис. активних абонентів, що перевищило планове значення на 13% та досягти мети за прибутковістю тарифу.