Think! McCann Erickson – Іміджева кампанія NESCAFE 3в1 «Помиляйся, тільки не зупиняйся!»
Категорія: Non-alcoholic drinks / Напої безалкогольні
Клієнт: Nestle Україна 

Think!McCannErickson:
Урін Сергій, директор зі стратегії
Олексій Дьомін, керівництво творчою групою
Медіа агенція: Zenith Optimedia. «Револьвер»:
Анна Меньшикова, креативний директор
Сергій Тесленко, арт-директор
Андрій Коваль, арт-директор
Ольга Шевченко, координатор проекту

Оксана Аржаєва, Директор з маркетингу категорії “Напої”
Марина Сергієнко, Старший бренд-менеджер категорії “Кавові мікси та напої”

Револьвер, Zenith Optimedia

Завдання: виконати річний план щодо збільшення частки ринку та утримати іміджеві характеристики бренду в умовах зміни комунікації
Рішення: спілкування з молоддю їхньою мовою за допомогою інтегрованої кампанії з обов’язковими інтерактивними елементами
Результат: приріст продажів на 36% при загальному падінні ринку на -7% (кумулятивно по році) та покращення іміджевих характеристик у середньому на 50%