Ogilvy & Mather Україна – Не турбувати
Категорія: Social & charity / Соціальна реклама та благодійність
Клієнт: WWF, Дунай-Карпатська програма

Віл Раст, креативний директор
Тарас Дзендровський, арт-директор
Олександра Дорогунцова, копірайтер
Оксана Сапіга, менеджер проекту

Андреас Бекман, Виконавчий директор
Катерина Куракіна, Менеджер зі зв’язків із громадськістю проекту WWF Дельта Дунаю
Андрій Білоконь, Менеджер проекту

Метою кампанії було залучити українців взяти участь у «Годинці Землі», вимкнувши світло на 1 годину 27 березня 2010 р.
Ми повісили таблички «Не турбувати» на ліхтарних стовпах у найбільших містах країни, а промокоманди роздавали їхні зменшені копії, які люди могли повісити вдома і таким чином підтримати акцію «Година Землі».
Результати:
• 21 місто
• 500 000 осіб
• 50 000 відвідувачів сайту
• 100 ресторанів
• 50 компаній
• 40 державних та некомерційних організацій
• 26 шкіл та університетів України