Максима Україна – Рекламна кампанія для відкриття першого магазину Comfy у Києві
Категорія: Retail & public services / Споживчі послуги та роздрібні продажі
Клієнт: Віст-Сервіс 

ТОВ «РА «Максима Україна»
Андріанова Надія, директор з роботи з клієнтами
Самсонов Дмитро, креативний директор
Роганова Анастасія, арт-директор
Сторчак Юлія, копірайтер
Геєв Сергій, акаунт директор
Плотнікова Ганна, акаунт менеджер

Кошова Наталія, директор з маркетингу
Корнієнко Тетяна, національний менеджер промо-проектів
Жиляєв Олександр, керівник відділу просування

Медіа агенція: РА «Шпилька»

Рекламна кампанія, що анонсує відкриття першого магазину мережі Comfy, була покликана залучити 20 000 потенційних покупців у день відкриття, стимулювати покупку та побудувати знання мережі.
Креативне рішення було засноване на егоїстичних мотивах покупців, представляючи відкриття нового магазину як таємну подію, про яку нікому не можна розповідати, краще прийти та купити все самому.
Цілей кампанії було досягнуто. Кількість відвідувачів у перший день становила 30 091 (+10 091 до плану), з них 22,6% (+ 33% до плану) здійснили покупку. Знання мережі Comfy після відкриття першого магазину становило 30,1% (+10,1% до плану).