Максима Україна – Національне промо ТМ “Львівське” “Спадок Пивовара”
Категорія: Alcoholic drinks / Напої алкогольні та слабоалкогольні
Клієнт: Carlsberg Group Ukraine

ТОВ «РА «Максима Україна»:
Андріанова Надія, директор з роботи з клієнтами
Самсонов Дмитро, креативний директор
Полохайло Світлана, арт-директор
Сторчак Юлія, копірайтер
Кутузова Ольга, директор групи з роботи з клієнтами
Олена Джангірян, менеджер з роботи з клієнтами

Коваль Ярослав, Вице-президент по маркетингу
Отрощенко Андрей, маркетинг директор по локальным маркам
Курта Наталья, старший маркетинг менеджер
Цыба Михаил, главный специалист по промо
Соколов Дмитрий, специалист по марке

Медіа агенція: ДП “Медіа Дирекція” Агрегатор – «Джамп Україна»

“Спадок пивовара”, національна промо-кампанія бренда «Львівське», мала за мету посилити іміджеві показники, а також збільшити долю ринку та підвищити обсяг продаж.
Згідно з легендою кампанії, Головний Пивовар обирав собі наступника серед трьох найкращих пивоварів. Найкращий ставав переможцем і ділив спадок пивовара з прихильниками «Львівського». Ідея була основана на інтерактивній механіці, яка давала змогу учасникам самим впливати на результат промо.
Бізнес завдання було перевиконано. Частка ринку зросла на +4,54%,а продажі зросли на +34,6%. Іміджеві показники було значно посилено, до того ж перше згадування бренду зросло з 11,4% до 13,2%.