Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2010 » Bronze 2010 » JWT/ДІАДЖЕО СКОТЛЕНД ЛІМІТЕД – St.Patrick’s Day
JWT – St.Patrick’s Day
Категорія: Alcoholic drinks / Напої алкогольні та слабоалкогольні
Клієнт: ДІАДЖЕО СКОТЛЕНД ЛІМІТЕД
Команда агенції
Владислава Денис, креативний директор
Анна Гераскіна, Копірайтер
Денис Савченко, Арт-директор
Анна Смирнова, Керівник відділу обслуговування клієнтів
Анна Семенко, Дизайнер
Наталія Сівкова, старший менеджер
Вікторія Орбу, асистент менеджера
Команда клієнта
Наталія Калинюк, Маркетинг-директор України та СНД
Євген Шкляр, OnTrade менеджер України та СНД
Юрій Мурай, Off-Trade менеджер України та СНД
Опис
Bushmills (1608 р., Diageo), будучи одним із найстаріших віскі у світі та найстарішим в Ірландії, не був відомий більшості ЦА.
Щоб збільшити продажі та знання бренду, було проведено рекламну кампанію, присвячену дню Св. Патрика.
Слоган кампанії “Ми робили віскі до того, як…” закріплював у свідомості споживача думку: Bushmills – найстаріший віскі. Широка кампанія HoReCa, створила асоціативний зв’язок з регіоном походження.
Під час проведення кампанії продаж збільшився:
– у ключовому роздробі (Фуршет «Гурман») – у 10 разів*
– у HoReCa – у 5 разів*
Продажі після закінчення рекламної кампанії зросли на 65%**.
*внутрішня звітність з продажу компанії «DIAGEO».
** порівняно з попереднім періодом. Джерело: внутрішня звітність із продажу компанії Diageo.