Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2010 » Bronze 2010 » BrandOn/ManiFest – Секрет
BrandOn – Секрет
Категорія: Retail & public services / Споживчі послуги та роздрібні продажі
Клієнт: ManiFest
Команда агенції
Олександров Борис Борисович, креативний директор
Слободянюк Костянтин Володимирович, генеральний директор
Караган Інна Вікторівна, керівник проекту, PR-менеджер
Новіков Володимир Юрійович, координатор проекту в мережі Інтернет
Костін Петро Ігорович, Lead Designer
Малюкевич Євген Олександрович, копірайтер
Команда клієнта
Шумська Наталія Володимирівна, генеральний директор
Матвієнко Тетяна Олександрівна, Brand manager
Опис
Інтерактивна рекламна кампанія щодо виведення на ринок Одеси стокових магазинів одягу. Кампанія будувалася на інтризі навколо сайту з обмеженим доступом. Інформацію про магазини людина дізнавалася, увійшовши на сайт за допомогою коду. Його отримували люди, які відповідають критеріям віку та зовнішнього вигляду. Інші шукали відповідь в Інтернеті або опитували друзів. Це спричинило швидке поширення інформації серед цільової аудиторії. Завданням було залучити максимальну кількість людей, не використовуючи слово «сток», яке дискредитувало себе. За три тижні сайт відвідало понад 17000 людей, 4 магазини – сумарно понад 8000 осіб. Зібрано базу понад 5000 телефонних номерів.