АРТ БТЛ – Бліц переведення в 1% хід
Категорія: Financial and Business services / Банківські, фінансові та страхові послуги
Клієнт: СБЕРБАНК РОСІЇ

Тимофєєва Євгенія Ігорівна, senior account manager
Лихоліт Марія Іллівна, senior copywriter
Ярошевич Ігор, Artdirector

Оксана Борисівна Алієва, Керівник служби маркетингу та PR
Євген Ігорович Квасков, заступник начальника відділу реклами та громадських зв’язків

Бліц переклад на 1% хід – це приклад ефективного використання маркетингових комунікацій у межах обмеженого бюджету. Цілі програми досягнуто в повному обсязі, а результати перевищили очікування Клієнта втричі. Частка Ощадбанку Росії у ніші «грошові перекази» з 0,5% від сумарного обсягу транзакцій зросла до 1,5%. Кількість транзакцій скоєних під час промо збільшилася на 70%. Враховуючи малобюджетний характер NCP, перевищення поставлених цілей свідчить про зрозумілу комунікацію та релевантній ЦА призовому фонду. Простота механіки та прозорість комунікації стали основними чинниками ефективності промокампанії.