Adventa Lowe – Прорив
Категорія: Communication products & services / Засоби та послуги зв’язку
Клієнт: Київстар Дж. Ес. Ем.

Шинкаренко Світлана Миколаївна, директор
Скикевич Кирило Васильович, директор зі стратегічного планування
Пасічник Олексій Андрійович, креативний директор
Соболь Костянтин Сергійович, керівник групи творчих розробок
Яковенко Олена Сергіївна, аккаунт-директор

Неля Усс, начальник молодіжного бізнес-сегменту
Антон Максаков, бренд-менеджер djuice

В Україні не сформовано звичку споживати легальний музичний контент, і тим більше закачувати його одразу до телефону через Інтернет. Для стимулювання споживання легальних треків djuice запропонував унікальну музику та спростив процес закачування її із сайту в телефон.
За підсумками кампанії за 3 місяці куплено 1798336 треків, завантажено безкоштовних – 3303305. Показник «бренд для молоді» зріс з 31% до 42%. Показник «експерт у музиці» досяг рекордної позначки – 53%. Ролик djuice «Прорив» став єдиним, який знаходився на території «активний плюс», серед усіх роликів, що ротуються на ТБ у березень-квітень.