Saatchi & Saatchi Ukraine – “Наша Ряба” виросла на кукурудзі
Категорія: Продовольчі товари
Клієнт: ВАТ «Миронівський Хлібопродукт»

Saatchi & Saatchi Ukraine:
Олег Островський, керівник креативної групи
Костянтин Перцовський, копірайтер
Марина Валєєва, аккаунт-директор
Яна Терещенко, акаунт-менеджер
Юлія Соколова, керівник відділу провадження

Шатохін Євген Григорович, Заступник Голови правління з маркетингу та продажу
Очеретна Валерія, начальник відділу маркетингу
Васильєва Ольга, старший бренд-менеджер відділу маркетингу

Медіа агенція MediaVest Ukraine

Дослідження 2007 р. виявили серйозну нестачу у сприйнятті курячого м’яса ТМ «Наша Ряба» як ненатурального, вирощеного на ненатуральних кормах, із застосуванням антибіотиків, гормонів тощо. Цей бар’єр міг досить серйозно перешкодити розвитку бренду, оскільки характеристика «натуральне куряче м’ясо без хімічних добавок» була дуже важливою для 50% споживачів і займала 3-е місце в переліку важливості характеристик курячого м’яса. Тому було ухвалено рішення провести раціональну рекламну кампанію для боротьби із цим бар’єром. Креативна ідея звучала як «Наша Ряба», вирощена на кукурудзі». Результати дослідження показали, що рекламна кампанія була дуже ефективною! По-перше, повністю подолали бар’єр ненатуральності м’яса ТМ «Наша Ряба». Негативний показник «годують біодобавками, хімією» знизився у 7 разів! По-друге, було сформовано позитивний імідж ТМ «Наша Ряба» як марки, що пропонує лише натуральну продукцію. Приріст цієї позитивної характеристики становив 60%. Загалом, ролик дуже сподобався споживачам, його повідомлення було правильно зрозуміло та засвоєно.